Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Τα Πέρα Πλάσματα, η παρουσίαση





Πως να μην χαίρομαι και να μην νοιώθω φουλ περήφανος που το φιλαράκι μου βγάζει την πρώτη του ποιητική συλλογή και κάνει και την παρουσίαση :)

Τα Πέρα πλάσματα λοιπόν, κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Εκάτη στα βιβλιοπωλεία, ενώ αυτή την Δευτέρα θα γίνει η παρουσίαση σε 2 δόσεις (19:00 & 21:30), με απαγγελίες, βίντεο, μουσικές και τραγούδια. Γιορταστικά έτσι όπως αξίζει σε αυτή την προσπάθεια. Τα πέρα πλάσματα παρουσιάζουν φίλοι και εξαιρετικοί καλλιτέχνες. 








10 σχόλια:

  1. Αχ τι ωραία! Και είναι λογικό να νιώθεις περήφανος για τον φίλο σου!
    Και το φωτογραφικό ρεπορτάζ, άψογο!
    Περήφανη κι εγώ για σένα, κουμπάρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαχλέρι μου είσαι πολύ καλός!! Εγώ απλά θα σταματούσα να τον κάνω παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς άργησα να διαβάσω το ποστ σου και δεν μπόρεσα να έρθω, ελπίζω να είχε επιτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη είχε μεγάλη. Ελπίζω να ξανακάνει κάτι σύντομα γιατί πραγματικά το αξίζει. Εννοείται πως θα ενημερώσω με πόστ :)

      Διαγραφή
  4. Ωραίες φωτογραφίες από την παρουσίαση, να πάει καλά το βιβλίο, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τον φίλο σου κ την ποιητική του συλλογή! Είναι ωραίο πράμα να βλέπεις ανθρώπους που τους αρέσει αυτό που κάνουν, να καταφέρνουν κάτι μέσω αυτού (στην συγκεκριμένη περίπτωση να αναγνωριστούν απ'τον/τους φίλους τους κ να μαθευτούν απ'τους αναγνώστες)! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου. Στις 5 Μαΐου θα γίνει και 2η παρουσίαση οπότε ελπίζω να έρθεις να ανακαλύψεις κι εσύ τα Πέρα Πλάσματα!

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails