Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Trainspotting (1996)

Από τις εμβληματικότερες ταινίες της γενιάς μου - η άλλη ήταν το "Μίσος" και το "Βασικό ένστικτο", ναι ξέρω τι γενιά κι αυτή.

Όπως και να έχει μετά από άπειρα χρόνια είπα να την ξαναδώ. Το στόρι έχει ως εξής: Σε ένα κόσμο γεμάτο εξαρτήσεις (βιολογικές και κοινωνικές) μια παρέα εφήβων κάπου στην Σκοτία, προσπαθούν να ξεφύγουν από τα αδιέξοδά τους μέσα από κοκτέιλ ναρκωτικών, μπύρες και καυγάδες στις πάμπ της γειτονιάς τους. Στον ελεύθερο χρόνο τους, επιδίδονται σε διάφορες πράξεις παραβατικότητας (με σκοπό την απόκτηση των αναγκαίων χρημάτων για τις μπύρες και τις ντρόγκες τους). 

Οι ζωές των ηρώων είναι μια σειρά από συνεχείς επιλογές - choose το ένα, το άλλο κλπ που λέει και ο βασικός ήρωας στην αρχή. Για το που θα τους οδηγήσουν οι επιλογές αυτές δεν έχετε παρά να την δείτε. 

Καλή κρύα Κυριακή!

11 σχόλια:

  1. Ακόμα βλέπω εφιάλτες με μωρά στα ταβάνια ;Ρ
    Καλό υπόλοιπο κρύας Κυριακής αγαπητέ! Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Απορώ πως βγήκαμε έτσι σωστοί από την γενιά αυτή (σε βλέπω που γελάς).

      Διαγραφή
    2. Άριστη η όρασή σου κουμπάρε μου!

      Διαγραφή
  3. από τις εξαιρετικές!
    θα μπορούσα ανέτως να την έχω γυρίσει εγώ! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι να βρούμε χρήματα να φτιάξεις μια ταινία; Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  4. Την κατεβάζω, έχω μαζέψει πόσες να δω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια απο τις αγαπημενες μου και με εχουν σημαδεψει! Πολυ νοημα ο Γουελς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως με άφησε ανεπηρέαστο όταν την είδα πρώτη φορά. Πέρα από το σοκαριστικό για μένα τότε με τα ντράγκς κλπ δεν ειχα πιάσει τότε τα νοήματα του έργου. Για αυτό και στις ταινίες, όπως και στα βιβλία κάνω πολλαπλά περάσματα μέσα στα χρόνια. Καλό απόγευμα.

      Υ.Γ: Κάποιος να μαζέψει τον Μήτρογλου μην γαμήσω.

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails