Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Δωσε γκαζι μωρη αναπηρη!


Δεν έχω λόγια. Βίκυ ωραίο βρακάκι...

18 σχόλια:

  1. Συμπασχω! Το εχω κανει! Σε γκαραζοπορτα επεσα! Αστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ σοβαρά βρε Πεταλούδα μου;; Εσύ την γλίτωσες από όσο καταλαβαίνω. Το μηχανάκι;;

      Διαγραφή
    2. Ηταν του φιλου μου τοτε, αντρα μου σημερα, που ειχε τη φαεινη ιδεα να με μαθει να οδηγω παπι! Επεσα στην γκαραζοπορτα γιατι αντι φρενο πατησα γκαζι! Ευτυχως ουτε με 20 χλμ δεν πηγαινα, δεν επαθε καμια ζημια, μονο η κλειδαρια της γκαραζοπορτας εσπασε. Οποτε το θυμαμαι γελαω!!!

      Διαγραφή
    3. Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν. Και το παπί δεν έπαθε κάτι, και τον ιδιοκτήτη του παντρεύτηκες :)

      Διαγραφή
  2. Να αφησει τα παπακια και να καβαλησει πουτσικλετακια λεω εγω! :P

    Σιγα το βρακι σαν ταπετσαρια σαλονιου 90's ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααχαχα, μετά το τράκο τίποτα δεν θα μπορεί να καβαλήσει νομίζω. Τα του βρακίου εύσημα ήταν ειρωνικά βρε χαχα

      Διαγραφή
  3. Την κακομοίρα την Βίκυ τι έπαθε... Τώρα και ανάπηρη (κατά τα λεγόμενα του "σκηνοθέτη") και χτυπημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλύτερο είναι που κάνας γκόμενός της θα ήταν. Παίζει να το έκανε και επίτηδες που την είπε ανάπηρη χαχα

      Διαγραφή
  4. Ωχ αυτό πρέπει να πόνεσε!

    Φιλάκια μαλεράκο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Εμείς γελάμε, αλλά πές το ψέματα, θα μπορούσε να είναι μακαρίτισσα. Καλό βράδυ μικρέ :)

      Διαγραφή
  6. Μα, πες: δεν ντρέπεσαι να γελάς;;;; Αφού δε σκοτώθηκε η κοπέλα... Μεταξύ μας, σκέφτεσαι τι έγινε off the record? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    φιλί, ρε γατί

    Υ.Γ. Ο δικός μου λούτρινος σήμερα είναι άφαντος! Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση. Ας βγω να δω τι διαολιά έχει κάνει πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H αλήθεια είναι πως όντως πρέπει να έγινε χαμός μετά. Πάντως η Βίκυ έχει γίνει είδωλο. Παντού το παίζουν το βίντεο!!

      Ο λούτρινος είναι γάτος. Σε τίποτα κεραμιδιά θα τρέχει με τις γάτες της γειτονιάς :))
      Να μου τον φιλήσεις όταν επιστρέψει :)

      Διαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails