Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

ΜΠΛΟΓΚΟΣΥΝΑΝΤΗΣΗ


Ζέστη, μπανάκια, χαλαρά ποτάκια στο κέντρο και θερινά σινεμά, σχέδια για διακοπές, ελπίδες κάποιων για έναν έρωτα έστω της τελευταίας στιγμής...

Ω ναι, το καλοκαίρι είναι εδώ και πρίν το διαλύσουμε όλοι σε εξωτικά νησιά του πραγματικού ή του φαντασιακού, είπαμε να βρεθούμε για ένα χαλαρό ποτάκι, κουβεντούλα και ναι οκ ίσως λίγο κατινάζ διότι Άγιοι δεν ήμαστε έτσι κι αλλιώς.

Για αλλαγή έλεγα να βρεθούμε σε ένα καινούριο μαγαζί που το άνοιξαν πρόσφατα κάτι φιλαράκια. Λέγεται Μύστες και είναι σε μια ήσυχη γωνιά στον Κεραμεικό και συγκεκριμένα Κεραμεικού 110 και Προδίκου (γωνία). Τώρα αν η οδός Προδίκου γράφεται με ω χέστε με αφού ξέρετε πόσο ανορθόγραφος είμαι χαχα.

Λοιπόν το μαγαζί έχει αυλή με σούπερ ατμόσφαιρα, ξέρετε τώρα δεντράκια, χαμηλό φωτισμό κεριά, πολύ ωραία μουσική (όχι δεν παίζει όπερα μην φοβάστε) και σερβίρει και φαγητό εκτός από ποτό (και καφέ όταν ανοίγει κατά τις 7 το απόγευμα μέχρι κάποια ώρα το βράδυ). Και το μέσα είναι πολύ ωραίο όπως θα δείτε στις φωτογραφίες άλλα το καλοκαιράκι απαιτεί νομίζω εξωτερικό χώρο.

Οπότε είπαμε να βρεθούμε την Παρασκευή από τις 9 το βράδυ και μετά στο συγκεκριμένο μαγαζί, να τα πούμε και γιατί όχι να γνωρίσουμε και καινούριο κόσμο. Εννοείται πως είναι καλεσμένοι όλοι όσοι το διαβάσουν, μπλόγκερς και μή, str8 και gay (το διευκρινίζω αυτό γιατί κάποτε κάποιος μου είπε πως νόμιζε ότι θα συναντιόμασταν μόνο gay άτομα).

Anyway, ελπίζω να σας δούμε την Παρασκευή από κοντά. Πολλά φιλάκια σε όλους σας.

Βάζω φωτογραφία οδικού χάρτη για να το βρείτε όλοι. Βολέυει και το Μετρό στάση Κεραμεικός και φυσικά η συγκοινωνία αφού το μαγαζί είναι 2 λεπτά απόσταση από την Πειραιώς και την Ιερά Οδό. Οι φωτογραφίες από το εσωτερικό και το εξωτερικό του μαγαζιού δεν μου βγήκαν και σούπερ αλλά νομίζω παίρνετε μιαν ιδέα.





Υ.Γ 1: Η One Happy Dot δήλωσε πως θα έρθει να γουρουνιάσει στο φαγητό οπότε φερτε μαζί κάμερες χχαχαχαχα

Υ. Γ 2: Είναι 3ο συνεχόμενο πόστ στο οποίο δεν έχω βάλει να παίζει όπερα ή κλασική μουσική...χμ....

89 σχόλια:

  1. Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση αφήστε σχόλιο εδώ ή στείλτε μαιλ ή πάρτε με τηλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες μαρή ότι κάνεις μπλογκοσυνάντηση για να βρεις γκόμενο! Που σε έπιασε ο πόνος να μας δεις πριν φύγουμε για διακοπές! Χαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σούπερ η αυλή! τραπέζι κλείσαμε; θα έρθουν και τα κανάλια; τα λέμε εκεί! ;)) φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα μες στο πρόγραμμα είναι...Δυστηχώς δε θα μπορέσω να παρεβρεθώ καθώς θα φύγω τριημεράκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @VK in Athens
    ναι σώθηκα. βρε δεν είπαμε με μπλόγκερ ποτέ? (που είναι η Soula να με κράξει όπως χθές!!!).
    Ελπίζω να σε δούμε μικρέ.

    @b|a|s|n\i/a
    χρειαζόμαστε τα φιλαράκια κανάλια? ποτέ. Θα σου φέρω και την σειρά που μου ζήτησες την έχω κατεβάσει.

    @gaykarkinos7
    ε ναι αλλά θα σε δούμε άλλη στιγμή εσένα μικρούλη.

    Καλημέρα σε όλους παίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. a 8a er8w k egw na thn pesw se kana gay giati apo str8 ti na sou pw...
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H Soula είναι πάνω από όλους! Καθώς γνωρίζει τα πάντα και για όλους! Χαχαχα!!!

    Εννοείται πως θα έρθω βρε Γατούλη! Δεν θα σε συνοδέψω; Τι λες τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @VK in Athens
    η Soula είναι Θεά. Καλά το χθεσινό ήταν τρελά κορυφαίο σκηνικό. Οι ταβανόπροκες έφευγαν βροχή. Τα καημένα τα γυναικόπαιδα Tanila και Xipakio δεν ξέρω τι γνώμη σχημάτισαν χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αααα! τι καλός!! χίλια ευχαριστώ!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eγώ δε θα 'ρθω.
    Αλλωστε όλοι οι μπλογκερ είναι αγάμητα κακάσχημα ακοινώνητα φρικιά που κρύβονται πίσω από μια οθόνη, αυτό είναι πασίγνωστο.
    Και είστε απαίσιοι, όλοι αντάμα και ο ψωριάρης (εγώ) χώρια.
    Να τσακιστείς ν'απαντήσεις στις απορίες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @b|a|s|n\i/a
    δεν πιστεύω να τα θες με υπότιτλους?

    @Tanila
    νομίζεις πως ξέχασα την φρικτή μας συνάντηση χθές που μου ήρθες με την μασέλα και το πί και δεν μπορούσαμε να σε ανεβάσουμε από σκαλιά του Cielo. όσο για την ερώτησή σου σου απάντησα στο μέηλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πφφφφ
    Από τότε που έμαθα οτι με περνάς 8 μέρες, αναπαύω την κάσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Tanila
    Ουαααα σκύλα!!! εγώ όμως έχω όλα τα αυθεντικά μου δόντια στην θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το λες εσύ
    Για έλα να το τσεκάρουμε, γιατί πολύ αμφιβάλλω.
    Ειδικά αν κρίνω από το πως γλυκοκοίταζες την άψογη μασέλα μου όταν την έβγαλα να την καθαρίσω και πως με επρηξες στις ερωτήσεις για το πως μπορείς να βγάλεις τυχόν κακοτοποθετημένα εμφυτεύματα αν θες μασέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι εννοείς;;; δεν έχει υπότιτλους;;;; οκ δεν πειράζει. μην σε βάζω σε κόπο. δεν είναι ανάγκη. θα τα δω έτσι. :)))
    ναι βρε. και χωρίς δεν με πειράζει. αλλά οκ. αν είχαν. ελληνικούς. τι πιο καλά που θα 'ταν. χαχαχαχα!
    φιλιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ εγώ είχα δει το preview ήξερα τι να περιμένω, απο την άλλη χάσατε πάσα ιδέα για Τανίλα!!

    Ναι λοιπόν είναι ακόμα πιο άσχημη και γριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. λες να περασω για ενα ποτακι μια και με αφησαν μονο γυναικες και φιλοι???????? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Tanila
    Θες τώρα να πώ και για το ψεύτικο μαλλί σου και το ξύλινο πόδι?

    @b|a|s|n\i/a
    το κατέβασα από ξένο site που είχε rapidshare και μπορούσα. Αν βρώ θα σου φέρω και υπότιτλους...

    @xipasmenos
    καλά Tanila ROCKED!!!! να κάνουμε φαν κλάμπ της στο Facebook.

    @γνωστος αγνωστος
    Και το ρωτάς? πέρνα για ένα ποτάκι να τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πολύ ωραίο μαγαζί και θυμίζει θερινό σινεμά. Ειλικρινά θα ερχόμουν αλλά είμαι στα όρη στα άγρια βουνά αυτήν περίοδο. Κρίμα αλλά τις ευχές μου για να περάσετε υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Drama Queen
    διακοπούλες ήδη? να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραιο μαγαζι,...μακαρι να μπορουσα να περασω...σαν νεος μπλογκερ,θα μαθαινα αρκετα απο τους παλιους..
    ..το οτι εισαι βαζελος λεει πολλα,αν και ο φιλος Χενκ, τα εκανε σκατα χθες...
    Αν παιζει αφθονη,ποιοτικη χεβυ μεταλ....(δηλαδη Χιμ,Ρασμους,Ονιραμα κτλ...), θα γινω θαμωνας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα έρθω αρκεί να μου υποσχεθείς ότι δε θα γουρουνιάζει δίπλα μου!
    Αμ ον ντάιετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το έλλειμα της όπερας έχει σημειωθεί. Φυλάξου, θα τιμωρηθείς :-P

    Το μαγαζί δείχνει υπέροχο, καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν παίζω δεν παίζω... εγώ θα λείπω.. ε γιατί το κάναμε τόσο αργά? :((( άντε, να μου πείτε τις πικάντικες λεπτομέρειες :) αν συμβεί τίποτε αλλοπρόσαλο, πάρτε με τηλέφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. το απολυτο πουστρομαγαζο,δεν το συζητω!
    ενω εμεις εχουμε τα απολυτα στρ8 μαγαζια για μεγαλοκοπελες!
    αχαχχαχα
    χαχαχα
    Αχ επρεπε να πεις μια εβδομαδα πριν να ερθω με τις δουλαρες μου κι εγω!

    Ασχετο θα ειναι και η προβατος εκει?
    αν ναι ξουρισετην πλζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πάλι λάθος εβδομάδα κατέβηκα. απαιτώ να αναβληθεί. δεν έχω καμία σχέση με το τηλέφωνο για βόμβα που θα γίνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε συ Mahler76 πιες μερικα ποτηρακια vodka για εμενα....



    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά να περάσετε παιδιά!
    Όντως από χώρο εξωτερικό και εσωτερικό σκίζει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @James D
    καλώς όρισες φίλε μου. Ναι Βάζελος και πικραμένος από χθές άλλα τί να κάνουμε...
    Ελπίζω να τα καταφέρεις μιαν άλλη φορά να σε δούμε.
    Άσχετο, οι Ονιράμα είναι Χέβι Μέταλ?

    @sakafiora
    Βασικά αν θέλει να γουρουνιάσει θα την στείλουμε στην κουζίνα.

    @mamma
    μάλλον εσείς θα τιμωρηθείτε γιατί θα την βάλω μαζεμένη την όπερα.

    @ProFyLaKtiKo
    Αχ δεν το πιστεύω, και σε είχα σίγουρο πως θα έρθεις!!!! γκρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @spy_force
    άντε βρε δεν είναι πουστρομάγαζο, όλοι οι καλοί χωράνε. Μαρή τι έγινε πάλι με την γίδα και θες να την ξυρίσεις?

    @THANOS
    Βασικά όταν ξανάρθεις να μας ειδοποιήσεις να σε κυκλοφορήσουμε μικρούλη.

    @Archie
    όχι ρε μικρέ και ήθελα να σε γνωρίσω. Next time.

    @freedomisland
    τέλεια κοριτσάρες μου.

    @Hfaistiwnas
    σε ευχαριστώ γλυκούλη. εσύ όλα καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. :)
    Όχι Μάλερ μου, λίγα καλά..
    σύντομα περισσότερα νέα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. o apo panw mou eipe gia to skhniko pou etoimazetai!!! xmmm tou uposxethika tha ton akolouthisw!!! afou me kerase 5 carib prwta!! ;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. kou kou!!!!oooooxi den eimai to gnosto xaritomeno arkoudi pou diafimizei malaktiko....eimai o asotos...o ksexasmenos apo ton 8eo...o bgaino pino ksenuxtao (opera version)...o doulos tis tekilas kai tou upnou...
    na min imoun sta boreia na tin ekana tin emfanisi....mor les na kano kamia arpaxti???8a kanoniso me ton manager kai 8a do...
    kala na perasete paidia mou kai pieite kai gia mena nai????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά να περάσετε!!!Το μέρος φαίνεται υπέροχο!!!
    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φακ... Τι κρίμα που αυτό το π-σ-κ δεν θα είμαι στας πρωτεύουσας...

    Νεξτ τάιμ όμως προτείνω να πάμε σ' ένα θεϊκό μέρος....

    Ανακάλυψα ένα ονειρεμένο (κατ' εμέ) χώρο, όπου επισκέπτομαι αρκετά συχνά...
    Μεγάλη ποικιλία εξαιρετικών κρασιών... ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΚΤΕΪΛ!!!!!
    (Για όσους θέλουν…) Καταπληκτική κουζίνα... (πατάτα μπράβας, αξέχαστες σαλάτες με ρόκα, μανιτάρια, κουκουνάρι και βινεγκέτ αχλαδιού, μπρουσκέτα με φιλέτο χοιρινό μανιτάρια και μπλε κατσικίσιο τυρί, τσορίθο ψητό, jamon με σύκο, μελιτζάνες με σκόρδο και πιπεριές....
    ΑχχχΧΧχχχ!!! Παραληρώ!!! (...για να μην αναφερθώ και στα καυλωτικά γλυκά του!!!!)
    Άψογη εξυπηρέτηση...
    Τέλεια μουσική...
    Πολύχρωμη εξωτερική αυλή (πίσω)..

    ...και το όνομα αυτού: "Salero"!!
    Βαλτετσίου 51, Εξάρχεια.

    Καραδιαφημισάρα εεε?!?! Χεχ… Γκάιζζζζ θα με θυμηθείτε!!!

    Άντε να μαζευτούμε να μοιράσω τιγροάνιμαλ πριντ φιλιά και… γρατζουνιέςςςςς…!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Hfaistiwnas
    ελπίζω σύντομα να έχεις καλά νέα μικρούλη.

    @musicbug
    Τέλεια!! άντε γιατί σε χάσαμε αγορίνα.

    @*P@n0s*
    και έπρεπε βρέ να πιείς πέντε μπύρες για να πείς το ναί? ούτε πρόταση γάμου να σου είχε κάνει χαχα. Τα λέμε Παρασκευή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ianos
    αν προλαβαίνεις έλα ρε ατομάκι πλάκα θα έχεις. Διαφορετικά όποτε έρθεις Αθήνα κανονίζουμε.

    @Artanis
    Είναι καλή μου Artanis. Πιστεύω πως θα περάσουμε τέλεια.

    @tiger_lilious
    την επόμενη φορά γιατί όχι στο μαγαζί που προτείνεις. Θα το τσεκάρω μόλις μπορέσω.

    Καλημερα σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κατ'αρχήν ν'αφήσετε ήσυχο τον πρόβατο κι αυτή τη ντοτ που γουρουνιάζει. Αντε που ανακαλύπτω ότι μπορώ να σπάσω με το ένα χέρι στα 2 τις μισές αδελφές που γνώρισα, εγώ η μισή μερίδα. Ανορεκτικά καρότα.

    Μάλερ, θες να πω για τους 37 σου βαθμούς πρεσβυωπία; Χώρια που έχω μια μελανιά στον κώλο από προχτές το βράδυ και δε ξέρω ποιος ευθύνεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ βρε Mahler, κι εγώ ήθελα πολύ να έρθω αλλά φεύγω για Πάρο Παρασκευή βραδάκι. Την επόμενη φορά οποσδήποτε, το υπόσχομαι. Φαίνεται εκπληκτικό μέρος, άλλων εποχών.
    ΥΓ: η διάθεση να με κράξεις ανελέητα μάλλον σου πέρασε, ε;! Χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Tanila
    χαχα τι να κάνουμε δεν μας αρέσουν τα γίδια ήμαστε πρωτευουσιάνες χαχα
    Η μελανιά είναι από τσιμπιά. το ζαρωμένο σου κορμάκι μας γκάβλωσε όλους.

    @Ντέμης
    ελπίζω την επόμενη φορά. Η διάθεση δεν μου πέρασε, απλά δεν πρόλαβα να διαβάσω το πόστ σου. Θα σε σκίσω όμως γιατί αν κρίνω από τις φωτογραφίες είναι για πολύ κράξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημερα φιλε mahler76 , οι ονιραμα ειναι απο τα πιο σκληρα χεβυ μεταλ γκρουπς..
    ..να φανταστεις,οπωτε τους ακουω, θελω να τα κανω ολα λιμπα και να σπασω τα κωλοηχεια, που βγαινει αυτος ο ηχος της κολασεως...
    ...Καλα να περασετe,την επομενη θα τα καταφερω,που θα παει,κα θα γινουμε λιωμα...

    Υ.Γ.: μπορω να διαφημισω και γω τιποτα μαγαζια?, γιατι δε βγαινω οικονομικα αυτο το μηνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μη γελάς Θείε Μάλερ, γιατί ΕΣΥ είσαι οι άλλες μισές αδερφές που γνώρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. τι δε βγήκαν ωραίεες οι φωτογραφίες; τέλειες βγηκαν! πολύ ωραίο το μαγαζί.
    ελπίζω να περάσετε καλά αύριο. μακάρι να μπορούσα να ρθω αλλά είμαι κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. να τα περάσετε όμορφα!

    φιλιά σε ολους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. O *P@n0s* pseydetai asystolws!
    Mou eipe kateytheian to NAI! Apla tou aresei na to paizei dyskolos:p Kai me estise kai misi wra! Etsi tha se ksemprostiasw se olous! Apaitw dimosia sygnomi! LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Telika les polla psemata musicbug!!
    Thes na pw oti me esteiles 2 fores katw sto pezodromio gia na sou mazepsw ta filtrakia kai xartakia pou sta epairne o aeras? e?e? "Thelises na exeiw polemo kai tha ton exeis" ;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Nea vendetta ksekinise!!! An stin epomeni Carib deis mia diafora sti geysi, alla sto idio xrwma, de thanai mpyra, alla i ekdikisi mou:-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. xmmm, etsi kai katalavw oti exeis kanei kati tetoio, xaireta apo twra ton edw kosmo kai proetoimasou gia ton allon!!! euxaristw!;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Toulaxiston ston allo kosmo tha dw live ton Michael Jackson na kanei ntoueto me tin Rena Pagkrati! Esy de tha to ziseis syntoma ayto, ektos an se skotosw prwtos, mi ksexnas poses idees exw parei apo horror movies!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. xaxa, kala den kovo fleves na dw auto to ntoueto!!! sto xarizw!!
    alla giati grafoume sto blog tou k.Mahler tosh wra??
    sorry k.Mahler!!! Den tha ksanaginei!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σπεύδω βραδέως να δηλώσω ότι νόμισα πως θα παμε όλοι Επίδαυρο να δουμε Περσες.

    Αυτο ειναι πολυ καλύτερο, αλλα ελπίζω να εχει επιτυχία και να επαναληφθεί μέσα στον Αυγουστο που θα περιφέρομαι ολομοναχος στη πολη. Τότε δηλώνω απο τους πρώτους στη συνάντηση. Το μαγαζι το ξέρω είναι διακριτικό κι αξιοπρεπώς κομψό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. τέλεια ιδέα.. τέλεια κίνηση!! μπορεί να περάσω να σας δω!! καλησπέρααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @James D
    εμένα τα ίδια αισθήματα μου τα προξενεί και η Απόλυτη. Λες να είναι κι αυτή χέβι μέταλ?
    Όσο για το τελευταίο τι να πώ εμένα και φίλοι μου είναι τα παιδιά που το άνοιξαν, και οικονομικά προβλήματα δεν έχω. οπότε δεν βγάζω κάτι από την υπόθεση.

    @Tanila
    θες να πεις κάτι για τα κιλά μου σαφρακιασμένη γραία?

    @marb
    να έχουμε και θρόνο δηλαδή?

    @Dorothea
    Κρίμα ελπίζω να τα πούμε σε κάποια άλλη συνάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Μαριλενα
    ελπίζω πως θα περάσουμε τέλεια. παίζει να σε δελεάσουμε να έρθεις? Αλήθεια η Ελένη ακόμα δεν με έκανε add στο μσν της που μου είχες πεί.

    @musicbug & *P@n0s*
    έχω πεθάνει από τα γέλια. Κάντε δουλειά σας βρε δεν ενοχλούμαι. ξέρετε πόσες φορές το έχω κάνει αυτό σε άλλα μπλόγκ? ουυυυυ
    Μα καλά ντουέτο Μιχάλη Τζάκσον με Ρένα Παγκράτη? πόσο τράς είσαι musicbug?

    @"Αισθηματική ηλικία"
    μα καλά όλα τα ξέρεις εσύ? Φίλος των παιδιών ή το πέτυχες τυχαία? Κοίτα τέτοιας κλίμακας συνάντηση θα γίνει μετά τον Αύγουστο. Αν είσαι όμως εδώ και περιφέρεσαι στείλε μήνυμα να τα πούμε όσοι ήμαστε εδώ το υπόλοιπο του καλοκαιριού. Φιλιά.

    @TreloKouneli
    Τέλεια!!! να περάσεις να σε δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φίλε γατουλίνο να έρθω και εγώ;!!!!!
    εεεε φανταστικέ γατούλι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δε μπορώ!!! Γαμώτο!!!
    Σκατά να περάσετε!
    Ζηλεύω....του σκοτωμού!!!
    Θέλω κι εγώ mahler και Σούλα!!
    Αϊ σιχτιρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @ΦΟΥΛΗ
    και το ρωτάς? ΦΥΣΙΚΑ και να έρθεις!!! Σε περιμένουμε.
    Φιλιάαααααα

    @Leviathan
    Άντε και κάποια στιγμή να πάρεις το αγόρι σου και να έρθετε κάτω να σας γνωρίσουμε.

    @cinderella
    Με την καλή κουβέντα αγάπη μου πάντα χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλό μήνα....
    Ο λόγος σου με χόρτασε, να είσαι καλά, πολύ θα το ήθελα, μα βλέπεις η απόσταση είναι μεγάλη!!!!
    Να περάσετε καλά ,μιαν άλλη φορά,
    πάντως σ΄ ευχαριστώ....φιλιά χρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @ΦΟΥΛΗ
    αχ δηλαδή θα είμαι το μόνο γατί σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Θες να σου στείλω κι άλλες γυμνές φωτό πατημένε λαχανοντολμά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Φαίνεται πολύ όμορφος χώρος!!! Να περάσετε καλά! (ζηλεύω λίγο, αλλά είμαι μακριά, γμτ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γ'αυτό καλέ δεν θα έρθω, θα κλέψω την παράσταση,θα έβγαζα το κόκκινο σκουφί να φανεί οοοοοοοοόλη μου η εμορφιά.....
    Κοίτα, να είσαι κούκλος να μας βγάλεις κατασπρο-γούνηδες.χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ειμαι το σχόλιο Νο 70 κακοφορμισμενη Νυφιτσα.
    70 σχόλια σε μια αναρτηση?
    σε μισω καριολα!
    και γω θελω να ερθω αλλα δεν προλαβαινω
    πις και για μενα παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @Tanila
    Θες να σου στείλω εγώ δικές μου μήπως?????

    @marilia
    Άχου κρίμα. Ελπίζω σε κάποια άλλη συνάντηση να τα πούμε.

    @ΦΟΥΛΗ
    νιαααρρρρρ πρρρρρρ χρρρρρρρρρρρ

    @Aunt Donna
    άρε Θείτσα είδα και την ανάρτησή σου και στενοχωρήθηκα (παρά το ότι έκανα καφροσχόλιο ως συνήθως). Φιλάκια και να ξέρεις σε αγαπάμε όλα τα ανεψούδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. "Βγήκε ο Εβραίος στο παζάρι κι ήταν ημέρα Σάββατο"...

    ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ το είδα.
    Γαμώτο...
    (αν και πάλι παίζεται το εαν θα μπορούσα να παραβρεθώ).

    Να περάσεις όμορφα μικρέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. fuck,το έχασα..
    Ούτε σε μια συνάντηση
    δεν έχω καταφέρει να έρθω,
    και δε ξέρω και τί να βρίσω?
    Τη επαρχία μου μέσα?
    Τη μαλακία μου μάσε?Τι?

    Ελπίζω την επόμενη..

    Φιλί,

    x x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. siga siga tha mathw thn blogo-sfaira!!! ;-)
    kalws sas vrika!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μόλις τώρα το είδα.
    Δυστυχώς...
    Να ενημερωθώ εγκαίρως την επομένη!
    Τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Που είσαι βρε Μάλερ; Καμιά ανταπόκριση δεν θα κάνεις; :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ...όπως χρωστάς μια ανταπόκριση για την Χέλεν Μίρεν. Τς τς τς, όλο μισές δουλειές είσαι βρε συ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Πώς τα περάσατε;
    "Έπαιξε" καμιά αξιόλογη γνωριμιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Γατούλι,πως περάσατε;;;
    Εγώ είμαι καλέ,έβγαλα το σκουφί όπως σου είχα πει, και σκέφτομαι να βάλω τις γόβες μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @7Demons
    την επόμενη φορά ελπίζω να τα καταφέρεις. Πλάκα είχε και περάσαμε πολύ όμορφα.


    @*Νινέτα*
    Λέμε 1η Σεπτέμβρη να κάνουμε συνάντηση σε ψησταριά για γουρούνιασμα. έχε το υπόψιν σου

    @anonumos-myphoto
    θα την μάθεις όντως. Καλώς όρισες στον μαγικό της κόσμο.

    @suncitizen
    Yes sir!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. A lypoumai pou den itan ekei i ''egw''!
    Alla ti na kanoume agapi pou eimai skandinavi egw...perimene na eksellinistw pali kai tha sas erthw! To septemvri na kanonisoume pou tha eimai Athina gia 2 oloklires vdomades!! :)

    Filoures honey...na pernas TELEIA :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. @JustAnotherGoneOff
    θα κάνω θα κάνω μόλις βρώ χρόνο. Όσο για την ΈΛεν βαριέμαι να κάνω. Νομίζω ο Ταχυδρόμος με κάλυψε απόλυτα.
    http://postoffice1.blogspot.com/2009/07/659.html

    @Ασκαρδαμυκτί
    ήταν πολύ καλά. πάνω κάτω οι γνωστοί και μερικοί νέοι που γνωρίσαμε. Μακάρι να μπορούσαμε να τα κάνουμε πιο συχνά αυτά.

    @ΦΟΥΛΗ
    άρχισε το στριπτίζ βλέπω χαχα

    @G Spot Unveiled©
    1η Σεπτέμβρη έχουμε κλείσει ψησταριά!!! BE THERE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Mahlerako:Δεν τα κατάφερα, λόγω φόρτου εργασίας. Sorry, ελπίζω να τα καταφέρω την επόμενη φορά, γιατί θέλω να γνωρισώ την τρελοπαρέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Τουλάχιστον ανέλαβες την "διαπαιδαγώγηση" κανενός "νέου";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ψωρογατο πως περασατε καλε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @Θράσος
    Αγορίνα κι εγώ ήθελα να τα πούμε άλλα οκ θα το κανονίσουμε την επόμενη φορά.

    @Ασκαρδαμυκτί
    Αυτό το έχω αναλάβει εδώ και καιρό :)

    @Aunt Donna
    Περάσαμε πολύ όμορφα αν και μας έλειψες παλιόγρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @scabby people
    είναι καινούριο γιαυτό. Και σήμερα πάντως εκεί θα ήμαστε. Αν έχεις χρόνο πέρνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails