Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ

Καλημέρα, καλημέρα σε όλους (το πόστ μέχρι να τελειώσει μπορεί να ανέβει και βράδυ άλλα τώρα που να αλλάζω τον χαιρετισμό).

Η εξεταστική πάει μέχρι στιγμής τόσο καλά που σε λίγο θα φωνάξω τις αποφράξεις «Ο Αχόρταγος» να μαζέψουν τις κουράδες…


Τουρου ρου ρου, τουρου ρου ρου (ήχος κλήσης με το μουσικό σήμα του πρωινού Καφέ)
α μισό guys γιατί έχω τηλέφωνο...

-Ελα mahlerάκο τι κάνεις???
- Mirela εσύ? Πως ήταν αυτό και με θυμήθηκες?

-Ε, να έφτιαξα ένα παιχνίδι και ήθελα και τη συμμετοχή κάποιου που πρόλαβε τον τελευταίο Παλαιολόγο στο θρόνο έτσι για να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
-Ε, και τώρα περιμένεις να σε ευχαριστήσω και να παίξω δηλαδή???

-Μα φυσικά. Θα έχεις μια ευκαιρία να αναπολήσεις το παρελθόν σου χωρίς τη χρήση ηλεκτροσόκ και φαρμάκων. How cool is that!!!
-Εξαρτάται του τι θες να θυμηθώ, από καθόλου έως πολύ καθόλου cool, (γιατί είμαι και λόγιος και την χειρίζομαι συνταρακτικά την Ελληνική γλώσσα).

- Λοιπόν βάλε τα βαρηκοΐας στη θέση τους, όχι εκεί κάτω μπάρμπα στα αυτιά λέμε, και πρόσεξέ με. Πήγαινε 10 χρόνια πίσω…
-Στη Γαλλική Επανάσταση???

-Δέκα χρόνια από τώρα λέμε, (αμάν πια με τον Μίστερ Αλτσχαϊμερ, κατάρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την θέσπιση ποσόστωσης στα μπλογκοπαίχνιδα), δέκα χρόνια πίσω και θυμήσου μερικά χαρακτηριστικά κομμάτια μουσικά που άκουγες και πές τα μας και εμάς να έχουμε να σε κράξουμε, έ να ενημερωθούμε ήθελα να πώ.
-Δέκα χρόνια πρίν, 2 μέρες μόνο…

-Το χάνεις γέροντα αλλά δεν έχω χρόνο να παρακολουθήσω το παραλήρημα σου. Σε αφήνω γιατί έχω και κάτι βρακιά στη σκάφη για πλύσιμο. Άντε καλό βόλι, καλά στερνά, καλή ψυχή, .

What a bitch!!!
Άλλα ας της κάνω το χατίρι γιατί μετά ποιος την ακούει (καλά όχι εγώ γιατί έχω και 2 χρόνια να αλλάξω τις μπαταρίες στα ακουστικά).
Λοιπόν, μια δεκαετία πρίν, ο Grand Master Mahler, είχε εντελώς διαφορετικό γούστο από το ποιοτικό εκλεπτυσμένο ρεπερτόριο που όλοι σας έχετε αγαπήσει (πάλι καλά που είμαι κουφός και δεν ακούω τους γέλωτες).
Εκείνα τα χρόνια της Χρυσής Οκταετίας Σημίτη, που όλοι οι Έλληνες βιώναμε το ‘"Ελληνας Κροίσος με 9 γράμματα" ήμανε γραμμένος σε 2 Fan Club Eurovision, (κάπου εδώ ακούω τους γέλωτες και χωρίς τα ακουστικά) οπότε άκουγα πάααααρα πολύ τραγούδια του «Θεσμού».
Σας παραθέτω 2 από τα πλέον αγαπημένα μου, από το 1969 (bitches αμέσως το μυαλό σας στο πονηρό).

Vivo Cantado – Salome




Boom bang a bang – Lulu


Επίσης, εκείνα τα χρόνια βίωνα την πρώτη μου Gay Περίοδο, μη γελάτε οι Γάλλοι που μετρούν τις Δημοκρατίες τους είναι καλύτεροι??? Anyway, και τότε όπως και τώρα έψαχνα τον Πρίγκιπά μου, (και φυσικά δεν χρειάζεται να σας πώ πόσο καλή κατάληξη είχαν οι προσπάθειές μου), άλλα στο θρυλικό Αlexander's ακούγαμε πολλά πχιοτικά άσματα όπως τα 3 παρακάτω που οκ δεν ξέρω αν είναι και ακριβώς από το 1998, άλλα και τόσα που θυμήθηκα πολλά είναι…

Αγοράκι μου – Άντζυ Σαμίου


Τι είχαμε τι χάσαμε ψωλέω σε ξεχάσαμε – Εφη Σαρρή


Την Απιστία - Λίτσα Γιαγκούση



Υ.Γ: Και επειδή πολλά ακούγονται για τον Πρίγκιπα που ψάχνω,

δεν θέλω κάτι πολύ εξεζητημένο,

η πολύ κραγ
μένο,
απλά ένα παιδί σεμνό, ταπεινό (κοινώς ΝεοΔημοκράτη), ένα παιδί του μόχθου που να με αγαπάει για αυτό που πραγματικά είμαι (οι τυφλοί έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να προκριθούν στην τελική δεκάδα), να βρε παιδιά κάτι απλό και διακριτικό σαν το παρακάτω προσφορά του Greek-Brazilian boy.



Και πώς θα μου κάτσει κάτι τόσο καλό στα χάλια που είμαι??? Α, για όλα έχω την λύση. Οκ όχι εγώ αλλά ο φίλος Pisoglendis που σχεδίασε την παρακάτω γκομενοπαγίδα για τους άντρες που χρειάζεται να προσπαθήσουν λίγο παραπάνω.

Οκ αυτά προς το παρόν παίδες, καλό σου-κού εύχομαι, πολλά φιλάκια σε όλους.

_______________________________________________________


Αααααα,θα το ξέχναγα. Για την συνέχεια του παιχνιδιού, να καλέσω τους γιατρούς, MAD, Hourglass, Brainwaives, τον Kapotako, τους Apateones τον Akon (έτσι για να δώ αν θυμάται τι άκουγε ως νήπιο), τις Χουακίνες και τους Χουακίνους την Kwlogria, το Skouliki, τον Apos, τον Music Bug, την Wilma, την One Happy Nutella (lolol) ε, χμ ποίον άλλο, α, το βρήκα, και τον Τσακαλομορφο Θεό του Νείλου, Anubis τον Μεγαλοπρεπή.

62 σχόλια:

  1. Α, και να δείτε τα βίδεα, δεν τα έβαλα για πλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tα δύο πρώτα δεν τα ήξερα(duh), αλλα τα επόμενα 3 τα ξαναθυμήθηκα!
    Όσο για την πρόσκληση...Μου βάζεις δύσκολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλά όλα τα άλλα! Αλλά μου έβαλες Σαμίου, Σαρρή και Γιαγκούση και σκεφτόμουν πόσο βαριά εξεταστική είχες!!! λολολολ! Καλησπέρα αγαπητέ και να περνάς καλά! Και καλά αποτελέσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί, φιλότεχνοι-φιλόμουσοι, το επόμενο πόστ θα είναι αφιερωμένο στην Μαρία Κάλλας οπότε ήθελα να σας κάνω μιαν αποτοξίνωση πρίν ξαναπέσουμε στα βαριά...

    @PAVLOS
    Άσε οι κακές παρέες Πάυλε μου...Αν βάλω και Τσελίν ελπίζω να βρεθεί κάποιος Χριστιανός να μου πάρει το κεφάλι...
    Καλό σου βράδυ

    @AKON
    Καλά το παιχνίδι της Mirelas είναι για να περάσουμε καλά όχι να αγχωθούμε. Η πρόσκληση είναι προαιρετική. Πρίν 10 χρόνια παίζει να άκουγες Στρουμφάκια? Καλό βράδυ

    @Hfaistiwnas
    όσο πιο βαριά και ασήκωτη είναι η πραγματικότητα τόσο πιο ανάλαφρα τα πόστ, να το ξέρεις αυτό. Καλό βράδυ τρελέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα τα άκουγα τα τραγούδια αλλά δεν είμαι στα καλύτερά μου και έχω μια τρομερή ημικρανία που δε λέει να περάσει.
    Έτσι αρκέστηκα στους τίτλους.

    PS:Τα πρόσφορα που κολλάνε?

    Επίσης ο τίτλος είναι λίγο άκυρος για τους μη γνωρίζοντες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Soula
    Τα πρόσφορα? Ποια πρόσφορα???
    Όσο για τον τίτλο είναι δώρο για τους γνωρίζοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @brainwaves
    xaxxaxaxa, και πού να δείς το πόστ που θα γίνει μια μέρα μετά το τέλος της εξεταστικής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρατηρώ τα τρία ελληνικά βίντεο:
    1."Γκάβαλος"
    2."Ψωλέω"
    3.τεκνά
    ...μήπως κάποιος έχει καιρό να κάνει σεξ...? (χαχαχα, join the club)

    Thanx για την πρόσκληση Μαλεράκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κεφάκια μικρούλι μου?
    Θεια ις γκλαντ αμπάουτ δατ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @hourglass
    Σεξ...I don't know this word...κανά λίνκ στην Wikipedia παίζει να μάθω κι εγώ????

    @Aunt Donna
    Το ανεψούδι είναι high σήμερα για κάποιον απροσδιόριστο λόγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και από αυτά γύρισες στην όπερα και στην κουλτούρα; Πάλι καλά, γιατί σε έβλεπα σε μπουζουκτσίδικο στην Εθνική Οδό Αθηνώς Λαμίας ή Κορίνθου.... Τάμα στη Παναγιά την Γκαζιώτισσα να κάνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιά πρόσφορα; Εσύ το έγραψες,εμένα ρωτάς; Να κοίτα: "..παρακάτω πρόσφορα του Greek-Brazilian boy."

    PS: Πες μου οτι το δώρο είναι καμιά ραπτομηχανή να χαρώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @VK in Athens
    χαχαχαχα,αυτό το Τάμα στην Παναγιά το λέει συνέχεια ο αδελφός μου. Τα str8όνια έχετε κοινές εκφράσεις τελικά.

    @Soula
    Μαρή, σου ήταν δύσκολο απλά να μου πείς πως έκανα λάθος τον τόνο που καθόμουν και κοίταγα συνέχεια το πόστ???

    όσο για την ραπτομηχανή αυτή στα γενέθλιά σου που θα έχουμε και φράγκα. Θα αρκεστείς σε κάτι λιγότερο, αλλά πολύ πιο διασκεδαστικό και διαλεγμένο με πολύ αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xα Χα ο Ναψωλέων και η Λουί Κατόρζ όλα τα λεφτά!:-D

    Επίσης ντουζ πουάν στη Λαίδη Άντζι! Αλλά θα προτιμούσα κάποιο άλλο άσμα της όπως το "Τι κι αν έχω περίοδο, έχω κι άλλη δίοδο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @gay super hero
    αναγνώρισες τα αγόρια στους πίνακες, μόλις σε ερωτεύτηκα (την πάτησες). Θα είμαστε σήμερα στην γνωστή ταράτσα να φέρω και την καούκα που λέγαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Leviathan
    Καλά κι εγώ έκανα έρευνα μη νομίζεις. Εκτός από το Ψωλέω τα άλλα είχα να τα ακούσω 10 χρόνια. Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαι μετά την Κάλλας θα κάνεις αφιέρωμα στον Καζατζίδη;
    Ούφ δύσκολο μου έβαλες, σαββατιάτικα... θα κάτσω να θυμηθώ και αν μετά ζω ακόμα, θα συμμετάσχω.
    ΥΓ πάντως ο βασιλιάς Λουδοβίκος 14ος (που τον βρήκες λίγο κραγμένο) θα σε είχε πραγματικά βασιλιά. Κοτζάμ Βερσαλίες θα ήταν σήμερα δικές σου (άλλο αν θα ήσουν και 300χρονών, but who's counting?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @apos
    Μετά την Κάλλας το χάος οπότε δεν ξέρω τι θα ακολουθήσει. Βασικά, δεν θα είναι αφιέρωμα στην Κάλλας ακριβώς, απλά ένα πόστ όπερα που θα ανέβει την ημέρα της επετείου του θανάτου της και θα είναι ας πούμε αφιερωμένο στην μνήμη της (θα γυρίζουν οι στάχτες της στο Αιγαίο τώρα, το βλέπω).
    Καλό βράδυ και ελπίζω να μπορέσεις να ανταποκριθείς.
    Όσο για τον Λουί 14ο είναι μωρέ to much για μένα. Θέλω κάτι πιο λαικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μην ανησυχείς, pibe, για την τέφρα της. Φρόντισε ο ανεκδιήγητος τότε (γαλάζιος) υπουργός που είχε αναλάβει το καθήκον να την σκορπίσει στο Αιγαίο: έκατσε κόντρα στον άνεμο και την έφαγε όλη στη μούρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χαχαχα μια χαρά οκ. Άλλο τι ακούγαμε κάποτε άλλο τώρα. Βέβαια το παιχνίδι έχει να κάνει και με το 'μην ξεχνάς' ?:Ρ λολ
    Καλή επιτυχία στην εξεταστική!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eyxaristoyme Mahlerouko!!!

    Oi Xouakines sigoyra tha antapokrithoun!!!

    :-)))))))))))))))))))))))))))))

    filia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομίζω δε θα δυσκολευτώ καθόλου να παίξω! χεχε

    αλλά πάντα στο ύφος Λίτσας Γιαγκούση και βγάλε. τα τρια τελευταία ήταν όμορφα κομμάτια με ωραίο κάστινγκ (τα είπαμε αυτά)

    u rock, οταν αποφασίζεις να βγάλεις το πραγματικό μουσικό σου είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @apos
    Nαι το έχω ακούσει αυτό. Μήπως απλά ήταν "Θεά" και ήθελε να έχει πάνω του την στάχτη της νεκρής???
    pibe τι σημαίνει???Καλημέραααα

    @ILive2LoveMe
    έτσι είναι, ένα παιχνίδι για την μνήμη. Καλημέρα

    @Helena
    Α, χαίρομαι που σας άρεσε η πρόσκληση. Αναμένω το αποτέλεσμα. ΠΟλλά φιλιά και στους 4.

    @MAD
    Καλά εσύ άκουσες το πόστ live από τηλεφώνου.
    Είμαι σίγουρος πως θα αποθεώσεις το παιχνίδι της καυλιάρας της Mirelas. Περιμένω με ανυπομονησία τις συμμετοχές σου, και μη μου θυμώσεις που το επόμενο πόστ θα είναι οπερατικό. Φιλιά τρελογιατρέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χα χα χα , είσαι τρομερός!!!
    αλλά …

    Πίσω ;
    Γιατί ρε συ πίσω κι όχι μπρος 10 χρ. ;

    Για να πας πίσω θέλει μνήμη,
    για να πας μπροστά θέλει φαντασία
    και για να μείνεις εκεί που είσαι
    απλά υπομονή
    Μάντεψε τι διαλέγω
    Χα χα χα

    Καλημέρεςςς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @απατεωνες
    eee, πίσω γιατί δεν είναι δικό μου παιχνίδι. Άλλος φτιάχνει τους κανόνες. Καλημέρααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. του γαρυφαλλου η ποιοτητα λεμε ..
    σαμιου και σαρρη δεν πουλακι μου δεν ειναι ακουσματα ειναι παρακουσματα χιχιχ

    φιλακια πολλα καλη εξεταστικερι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλα η καλλας , αλλα τα πως τα ακους ? ανατριχιαζω μονο που διαβαζω τα ονοματα η περι ορεξεως κολοκυθοπιτα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. One happy Nutella???? xaxaxaxaxa!!! Η ταυτότητά μου μεταλάσσεται στην βλογόσφαιρα!
    Μετά από τόση πχοιότητα πως το γύρισες σε "Ιζόλδη και συνεργάτες"? Άνετα θα σε φανταζόμουν με ντέφι σε μπουζουκομάγαζο της Εθνικής με το ονοματάκι σου να φιγουράρει με κίτρινα λαμπάκια και δεύτερη τη Σαρρή κίτρινη από το κακό της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο να βρεις γκέυ Νεοδημοκράτη!
    Προχθές διάβασα στις εφημερίδες ένα γκάλοπ για τις πολιτικές προτιμήσεις των γκέυ! Δες τη σειρά των κομμάτων: Σύριζα, Οικολόγοι, Ν.Δ.(!), ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ!!!), ΚΚΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. pibe στα αργεντίνικα ισπανικά σημαίνει chico, muchacho (ελπίζω αυτό να το ξέρεις). Το έγραψα επειδή κάποιοι σε είπαν γέρο.
    @ασκαρδαμυκτί: υπάρχουν γκέι που ψηφίζουν ΚΚΕ? καταπληκτικό. ίσως έχει μια γοητεία εκεί πάνω στο καλύτερο να σου μιλά για τα κόμματα του ευρωμονόδρομου, τη λαϊκή οικογένεια και τις αυξήσεις πείνας που εξασφάλισε η δοτή ΓΣΕΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλά τα βίδεα της γιουροβίζιον δεν υπάρχουν! και η κουπ της τραγουδίστριας στο πρώτο θϊκή! λολ!
    τα άλλα τα ήξερα, δεν τα παρακολούθησα!
    το έριξες κι εσύ στην αγγελία! είμαι ο άνθρωπός σου τα έχω όλα, μόνο που είμαι ψιλομπάζο! λολ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ώστε ο αχόρταγος υπάρχει και στην Αθήνα... Μεγάλη επιχείρηση. Όσο για τα τραγούδια δεν ξέρω κανένα από αυτά που έβαλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εμενα μου αρεσε, απο τα παλια της eurovision, ενα της σαντι σο...δεν θυμαμαι τον τιτλο...θυμαμαι ειχε τραγουδησει ξυπολητη!
    καλο απογευμα : ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τρελή εισαγωγή, έτσι; Χαχαχα!
    Δεν είχες χρονο να αλλάξεις την προσφώνηση, χρόνος όμως για το σχόλιο υπεραρκετός! Αυτά είναι τα ωραία!
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλέ δεν είχαμε αναπτύξει πολιτισμό τότε, είμαστε μεταγενέστεροι του Σημήτη!
    καλά κάτι θα σκεφτώ, να ηρεμίσει όμως η οργή του Seth και της Nephthys που με κυνηγούν τις τελευταίες εβδομάδες!

    τις ευλογίες μου
    Anubis

    αχ ψολέω σε ξεχάσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μετανιώνω που τότε δεν άκουγα σαρρή και σαμίου. έγινα αργότερα fun τους.

    μια χαρά σε βρίσκω πάντως. έπαιξε και εγώ για να μη λες ότι σε παραπετώ. άντεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. αλεξάντερς τι θύμισες! και όχι αλεξάντρε! εκτός αν είναι ποιητική αδεία οπόταν σόρι :) και όταν βρεις το πριγκηπόπουλο να φροντίσεις να έχει πολλούς φίλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. και γω που νόμιζα ότι τα δύο πρώτα ήταν η Σαλόμη του Strauss και η Lulu του Alban Berg.Eurovision είναι αυτά?
    Πως πάει η εξεταστική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αααααχαχαχαχαχαχαχαχαχα τέλεια χαχαχαχαχαχα!! Τώρα εμένα γιατί με καλείς, γιατί, γιατί, γιατί, γιατίιιιιιιιιιιιι!!!!! Ελπίζω να μην ξεχάσω να απαντήσω κι αν ξεχάσω μη με παρεξηγήσεις, η μαλάκυνση πάει σύννεφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Hey there kai kali vdomada!
    Thanx gia to invitation, to mageirevw kai se ligo tha to kanw post, exw pesei se vatheia skepsi. Plaka eixan oi epiloges sou:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ένα πράγμα κρατάω. Την γκομενοπαγίδα. Δεν έχω να πω κάτι άλλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλόοοοοοο... χμμ δέκα χρόνια πριν;; Κάτι μου λέει ότι άκουγα Κατσιμιχαίους και Νταλάρα και Πυξ Λαξ, αλλά ποιος θυμάται τώρα;; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @skouliki
    Ωστε παρακούσματα έ? Αχ μη σε πετύχει ο Toymaker lololol. Καλό σου βράδυ

    @κρασι και νερο στα ονειρα μας
    Όταν είσαι σε ένα κλαμπάκι και τα πίνεις ακούς τα πάντα και την ακούς με τα πάντα.

    @One happy dot
    Η Ιζόλδη θα κάνει θριαμβευτικά την εμφάνισή της σύντομα. όσο για το να φάω τη θέση της Σαρρή αυτό δεν γίνεται γιατί εχω τριχωτά μπούτια και δεν έχω και φωνή...(θα μου πείς τώρα και η Σαρρή το ίδιο...good point babe!!)

    @Ασκαρδαμυκτί
    Nai αλλά με αυτό το κορμί??? χαχαχα

    @apos
    Καλά εκτός από γερμανικά θα μάθω και Αργεντίνικα. Thanks babe!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @tovene592
    H Γιουροβίζιον απλά δεν υπάρχει!!!
    Μπάζο εγώ, μπάζο εσύ βρε μπάς να κάνουμε καμιά επιχωμάτωση???

    @jimanant
    Ο Αχόρταγος είναι παγκόσμια αλυσίδα. Όσο για τα τραγούδια, πήγαινες δεν πήγαινες δημοτικό τότε οπότε λογικό.

    @una mama και οχι μονο
    το Puper on a string

    http://www.youtube.com/watch?v=HRgAZL2Oz44

    Ki εμένα μου αρέσει, είναι υπέροχο.

    @KitsosMitsos
    Η εισαγωγή είναι τρελή όπως τρελός είμαι κι εγώ χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Anubis
    Μέγιστε ΤσακαλοΘεέ, όταν μπορέσεις και όποτε.
    Αχ, ψωλέω σε ξεχάσαμε χαχαχα

    @ProFyLaKtiKo
    Εσύ έγινες αργότερα ποιοτικός?

    @b|a|s|n\i/a
    Ναι μικρός αναγραμματισμός άνευ κρυφού νοήματος. Και όντως πουθενά δεν πέρασα καλύτερα βράδια από το Αλεξάντερς. ΚΑλό βράδυ.

    @Kyzikos
    Οι κυρίες που αναφέρεις (καλά μιά νυμφομανής και μία πουτάνα μάλλον δεν είναι κυρίες αλλά anyway) θα εμφανιστούν στα προσεχώς.

    @kwlogria
    Σε κάλεσα γιατί το έχεις!!!

    @musicbug
    Οι επιλογές μου είναι τρελές όπως κι εγώ άλλωστε. Μα κι εσύ έβαλες και την Απόλυτη στα δικά σου? την είδα και σκιάχτηκα.

    @aviator
    ΕΠΙΤΕΛΟΥς!!!!!!!!!!!Να και κάποιος που την πρόσεχε, ή μήπως να πώ, να και κάποιος που έφτασε να διαβάσει ολόκληρο το πόστ????

    @sourgeal
    Και τώρα τι ακούς???? Κι εσύ Σαρρή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @una mama και οχι μονο
    Και το ίδιο τραγούδι σε playback του 1992

    http://www.youtube.com/watch?v=PxCL1NRiJ9M&NR=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τα ειδα και τα δυο!!! φοβερα : ))
    δεν θυμομουν καθολου τον τιτλο...
    σ'ευχαριστω πολυ...καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι καλό που ξέρω μόνο τα σκυλοτράγουδα;;;....(εκτός από αυτό της Σαρρή βέβαια!)

    Κρατάω το αγοράκι μου μόνο, τραγούδι με διαχρονική αξία!

    Καλά, η γκομενοπαγίδα φοβερηηηή! :-Ρ
    [εξαεριστήρες έχει η το παγιδευμένο θύμα-γκόμενος σκάει από ασφυξία;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αχ..μαλερακο μου δεν θα αντεξω να τα ακουσω(τα ξερω ομως χιχιχι)!!
    Σου εχω εμπιστοσυνη ομως..
    ξερεις εσυ ;)
    kiss kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χαχαχα καλά πολύ πχιότητα. Άσε δεν την αντέχω τόση πχιότητα. Άκου σεμνό και ταπεινό..φαντάζομαι και με τόλμη και αποφασιστηκότητα παιδί...Ε αμα βρεις κανένα τέτοιο στείλτο και κατα δω. Χαχαχαχα.
    Να είσαι καλά. Με έκανες και γέλασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Άσχετο...αλλά το ότι το τραγουδάκι της Σαμίου έχει αρχίσει να μου αρέσει είναι σοβαρό γιατρέ μου...;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @una mama και οχι μονο
    Τίποτα καλή μου, Γιαυτό είμαστε εδώ.Από Γιουροβίζιον ό,τι θες πές.

    @Alexis
    Όχι καλό δεν είναι και να το προσέξεις. όσο για την γκομενοπαγίδα πρέπει να τσεκάρω αν έχει τρύπες γιατί δεν λέει να μου ψοφήσει πριν κάνει την δουλειά του.

    @naya
    χαχαχα, ελπίζω τα του επόμενου πόστ να μπορέσεις να τα ακούσεις.

    @jacki
    Αν βρω θα το εκμεταλλευτώ όσο μπορώ και μετά θα το παραδώσω στην κοινή χρήση του λαού γιατί δεν είμαι και μονοφαγάς.

    @Aunt Donna
    Εντελώς όμως!!!

    @VK in Athens
    Το τραγούδι είναι καύλα οπότε είσαι μια χαρά που σου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @L' Aesthéte Soleil
    Και που να βάλω την Lulu του Alban Berg που ζήτησε και ο Kyzikos.


    Πα΄ντως η Γιουροβίζιον τότε ήταν αυθεντική όχι αυτό το ψεύτο MTV θέαμα που όλα είναι ίδια. Α και στο διαγωνισμό του 1969, σκηνικά έχει κάνει ο Salvador Dali!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. στα φαν κλαμπ,πλήρωνες και συνδρομή;

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τα "βίδεα" είναι για τα μπάζα όπως και όλοι εμείς εκείνη την εποχή..αλλά τί τα θυμόμαστε τώρα..σαν τις γριές στα μπαλκόνια..σου είπα ότι πρέπει να σε βγάλω λίγο έξω..να ξελαμπηκάρεις..και τα σκυλιά τα βγάζουν για κατούρημα..Καλησπέρες δοσήλογες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Όναρ
    Σε παρακαλώ γιατί το λές αυτό???? χαχαχαα

    Από Πέμπτη είμαι ελέυθερος για κανά ποτάκι. κανονίστε και με τα κορίτσια και πείτε μου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails