Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ?????

Well, αν υποθέσουμε πως διαβάζεις κάτι δηλαδή...
Λοιπόν το παιχνιδάκι δεν ξέρω από που ξεκίνησε αλλά εμένα μου το πάσαρε αυτός ο Μυστήριος τύπος.

Sahar Kane
Έλεος (Blasted)
Μετάφραση: Αθηνά Παραπονιάρη
Εκδόσεις: University Studio Press

IAN: Ο Σών ξέρει τι κάναμε?
ΚΕΗΤ: Όχι
ΙΑΝ: Καλύτερα να του πείς

Θέλω να σας πώ περισσότερα για τη Sarah Kane και τα έργα της άλλα μάλλον στο μέλλον. Άλλωστε αυτό είναι το πρώτο της θεατρικό που διαβάζω και ακόμη δεν το έχω τελειώσει για να μπορώ να κάνω και κάποια σχόλια. Θα επανέλθω όμως. Παύλε σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, τη χρειαζόμουν...


Συνοπτικά εδώ οι κανονισμοί του παιχνιδιού :
1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση
4. αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις δλδ την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. βρίσκουμε άλλους πέντε ατυχείς να τους πασάρουμε το παιχνίδι...
εγώ με την σειρά μου καλώ τους ...P.O.V of a G, Fallen angel, One Big Dj, Foolish cloud ... ο πέμπτος έλαβε την πρόσκληση προσωπικά γιατί είχε εκφράσει την επιθυμία να μη συμμετέχει για λίγο καιρό σε παιχνίδια και δεν ήθελα να μπεί στη φάση να το κάνει από υποχρέωση.
Φυσικά θα ήθελα όσοι περισσότεροι γίνεται να παίξουν το παιχνιδάκι απλά δεν γράφω περισσότερους αφού οι κανόνες λένε για 5 προσκλήσεις.

12 σχόλια:

  1. Εδώ θα φανεί αγάπη μου το επίπεδο του καθενός...
    Έχει να πέσει Cosmopolitan και Ciao που θα πάει σύννεφο :p:p:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχ και αυτά μέσα είναι. Φυσικά είσαι και εσύ καλεσμένη στο παιχνίδι. Αναμένω την ανάρτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει γεμίσει ο τόπος με αυτό το παλιοπαίχνιδο!! όπου μπω βλέπω αποσπασματα απο βιβλία!

    Τουλάχιστον το δικό σου ήταν απο τα λιγότερο ξεκάρφωτα...:-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το συγκεκριμένο της, δεν το έχω διαβάσει.

    Όμως τη ΛΑΤΡΕΥΩ και θεωρώ την παράσταση που είχε κάνει ο Βογιατζής με το "Καθαροί Πια", μία από τις καλύτερες που έχω δει στη ζωή μου. Δεν λέω κάτι παραπάνω, γιατί θα είναι κανονική ανάρτηση κι όχι σχόλιο...

    Μπες να δεις εδώ, αφού σου άρεσει:

    http://stellanelcielo.blogspot.com/2008/01/blog-post_24.html

    (Αν το τραγούδι που είχα βάλει να παίζει όταν είχα αυτήν την ανάρτηση σου αρέσει από τους στίχους που θα διαβάσεις και θες να το ακούσεις, πες μου να στο στείλω με μέιλ, γιατί δεν είναι πια στο podcast...)

    Φιλούμπες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kανείς τελικά δεν ξεφεύγει από αυτό το παιχνίδι. Εγώ περιτέχνως απέφυγα να το πασάρω, πολύ απλά γιατί από 3 σειρές σε ένα βιβλίο με στιχομυθίες (αγαπημένο μου είδος) δε μπορείς να βγάλεις άκρη. Παρόλα αυτά μου κίνησες το ενδιαφέρον. Θα είναι από τα επόμενά μου σίγουρα και θα το προτείνω για bookcrossing. Καλό Σ/Κ κακέ μου σύζυγε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας έκαψες μαλεράκο, μας έκαψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλοι ασχολούνται μ'αυτό το παιχνίδι!Οι μη bloggers δεν έχουν πια τίποτα να διαβάσουν...

    Μια που δεν μπορώ να πάρω μέρος,θα σου πω απλά ποιο βιβλίο διαβαζω offline.Πρόκειται για το γαλλικό
    Conversations sur la langue française των Pierre Encrevé και Michel Braudeau στις εκδόσεις Γκαλιμάρ 2007.Οι δύο καθηγητές συζητούν
    για τα προβλήματα,το κύρος και το μέλλον της Γαλλικής γλώσσας.
    Δεν έφτασα ακόμα στη σελίδα 123 (βρίσκομαι στη σελίδα 83)Ας ρίξουμε όμως μια ματιά.

    La langue appartient à ses usagers,elle n'appartient pas à l'Etat,ni aux correcteurs.En revanche,l'Etat a des responsabilités à l'égard de la langue.

    Η γλώσσα ανήκει στους χρήστες της,
    δεν ανήκει στο Κράτος,ούτε στους διορθωτές.Απεναντίας,το Κράτος έχει ευθύνες όσον αφορά την γλώσσα.

    Σε διαφώτισα στα σίγουρα..Έλπίζω πάντως να μη σε κούρασα.

    Καλή βραδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Equil
    Αν και δεν νομίζω να έχει σχέσει με αυτό που ακόμη δεν τολμάς να διαβάσεις, το βιβλίο θα στο δανείσω να το διαβάσεις.
    Να είσαι καλά μικρέ μου.

    @mirela
    κούκλα περιμένω και το δικό σου απόσπασμα. Και πες και στην αχαΐρευτη τη Soula να γράψει κάτι (έστω και απο τον κατάλογο της ΙΚΕΑ). Μάκιαααα

    @Negma
    το συγκεκριμένο είναι το πρώτο της Θεατρικό. Το απόσπασμα που έβαλες το ΛΑΤΡΕΨΑ και κάποια στιγμή ίσως του κάνω μια αντιγραφή αν μου δώσεις την άδεια. Όσο για το τραγούδι δεν το ξέρω οπότε θα χαρώ πολύ να μου το στείλεις στο μαιλ μου.
    Να είσαι καλά κούκλα (από ότι βλέπω σε προσκάλεσαν ήδη στο παιχνίδι, πάω να σε διαβάσω).

    @MAD
    Γιατρούλη μου να το διαβάσεις. Και μην περιμένεις να το βρείς σε ένα παγκάκι. Αν θες σου στέλνω ένα αντίτυπο.
    Καλη σου μέρα

    @Dante
    Γιατί ρε αγορίνα? Το παιχνίδι δεν είναι δικό μου. Αυτό που έχω σκεφτεί ως παιχνίδι και κάποια στιγμή θα ξεκινήσω θα σας κάψει όλους.
    Να είσαι καλά και πάντα με το κέφι και τη χαρά που σε γνώρισα.

    @Υπερμίκης
    Ένα βιβλίο-συζήτηση για το μέλλον της γαλλικής γλώσσας... Κι ύστερα λέμε γιατί στο Ελλαδιστάν είμαστε ακόμη στις σπηλιές ακόμη.
    Νοιώθω τόσο βλάκας που δεν κατάφερα να προχωρήσω τα γαλλικά μου σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορώ να διαβάζω τέτοια βιβλία. Χάνω πολλά ρε γαμώτη μου.

    Τώρα σε ότι αφορά το βιβλίο, αν η γλώσσα δεν ανήκει στο Κράτος, τότε ποιες είναι οι ευθύνες του τελευταίου ως προς τη γλώσσα??? πολύ θα ήθελα να μάθω...
    Σε ευχαριστώ που πήρες μέρος φίλε μου, και εννοείτε πως δεν χρειάζεται να έχεις μπλόγκ για να πάρεις μέρος σε ένα παιχνίδι, ή μιά συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Ο Ιάκωβος ξέσπασε σε ξερό, όλο καταφρόνιση γέλιο∙ τον κρατούσε τώρα σφιχτά από το μπράτσο και τον ταρακούναε: Ο εκατόνταρχος; μούγκρισε σιγά∙ ο εκατόνταρχος, ο φίλος σου; αυτός σε στέλνει; Ναί, σίγουρα, αυτός θα τον στέλνει σπιούνο∙

    "Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @fallen angel
    σε ευχαριστώ για το απόσπασμα. Είναι πάνω απο 15 χρόνια που αγόρασα τον "τελευταίο πειρασμό" και αν και προσπάθησα 2 φορές να τον διαβάσω, δεν κατάφερα ποτέ να προχωρήσω περισσότερες απο λίγες σελίδες. Αυτό το "πρόβλημα" το έχω βέβαια με όλα τα βιβλία του Καζαντζάκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δυστυχώς δεν το διευκρινίζει.Αμπεσως μετά τη φράση που παραθέτω,τίθεται η επόμενη ερώτηση που προσεγγίζει ενα άλλο θέμα:tις ορθογραφικές δυσκολίες του παρακείμενου.
    Σ'ένα άλλο όμως σημείο του βιβλίου (και ίσως εδώ βρίσκεται η απάντηση)αναφέρει ότι υπάρχειένας νόμος που απαγορεύει στους αντιπρόσωπους του κράτους (πχ πρωθυπουργούς.προέδρους κλπ)να χρησιμοποιούν λέξεις που προέρχονται από ξένα κύρια ονόματα,
    σε περίπτωση που υπάρχει αντίστοιχη γαλλική λέξη.Και αναφέρει σαν παράδειγμα μια λέξη που δεν θα έπρεπε να πει ο Σαρκοζί.
    Τη λέξη kärcher γιατί ο Αλφρεντ Κέρχερ ήταν Γερμανός βιομήχανος.Έγινα σαφής;

    Καλή βραδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Υπερμίκης
    σαφέστατος!!! σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου και ελπίζω να μην έγινα κουραστικός με την ερώτησή μου.
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails