Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

THE MAKETA RETURNS





Αυτό ήταν κυρίες και κύριοι. Γελάσαμε είπαμε και καμιά μαλακία να περάσει ή ώρα, και τώρα τα κεφάλια μέσα.

5 μέρες πρίν το άνοιγμα τις σ
χολής και με την απειλή της σύνθεσης 5 και 7 πάνω από το κεφάλι μου και μάλιστα σε 1:200 κλίμακα, το πήρα απόφαση, έβγαλα τα σύνεργα της δουλείας, άδειασα το μυαλό μου από τις οχληρές σκέψεις της αποτυχημένης προσωπικής μου ζωής και κάθισα (ή μάλλον θα καθίσω σε λίγο) να δουλέψω μπάς και καταφέρω να προχωρήσω λίγο τα της σχολής...

Από Δευτέρα που θα ξεκινήσω μαθήματα (και ίσως πάλι δουλειά) θα έχω
δυστυχώς πολύ λιγότερο χρόνο για κουβεντούλα όπως έκανα όλες αυτές τις μέρες και έχω αρχίσει να στενοχωριέμαι από τώρα, αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι η ζωή...Σας ευχαριστώ για όσα είπαμε όλες αυτές τις μέρες και ελπίζω όσα θα έχουμε τη δυνατότητα να πούμε και στο μέλλον. Κάποιοι χωρίς να το καταλάβουν μου έδωσαν τις σφαλιάρες που χρειαζόμουν για να ξυπνήσω από το "λήθαργο", αυτούς (αν και πόνεσε και έκλαψα) θα μου επιτρέψετε να τους ευχαριστήσω διπλά. Κάπου εδώ σας αφήνω προς το παρόν μη μας πάρουν και τα ζουμιά.... χα χα.


Υ.Γ: Η φωτογραφία και το μουσικό κομμάτι είναι από την παράσταση "Isabella's room" που είχαμε την τύχη να δούμε το καλοκαίρι στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών, και όποιος κατάλαβε κατάλαβε....



Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

13 σχόλια:

  1. Δε θέλω να σου δώσω κουράγιο, ούτε να σε... υποστηρίξω. Πιστεύω ότι μόνο ΜΟΝΟΙ μας βοηθούμε τον εαυτό μας, αλλά οφείλω να σου πω, ότι δεν είσαι ο μοναδικός άνθρωπος που έχει κάνει λάθος επιλογές σ' αυτόν τον πλανήτη, ούτε φυσικά ο πρώτος που δεν είναι ευχαριστημένος με την προσωπική ζωή που έχει.
    Ρώτα με ΠΟΣΟΙ ΦΙΛΟΙ μου είναι ευχαριστημένοι και γενικώς παρατήρησε γύρω σου. Αν σου πω ΚΑΝΕΙΣ μη νομίζιες ότι είμαι υπερβολική. Εκείνοι δε που γκρινιάζουν περισσότερο απ' όλους είναι οι ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ.
    Αν τα διαζύγια και οι διαδικασίες τους ήταν πιο... ανώδυνες θα ζούσαν μεταξύ μας μόνο... ζωντόχηροι/ρες.

    Anyway, το σημαντικό είναι ότι έχεις συνειδητοποιήσει κάποια πράγματα. Δυστυχείς είναι εκείνοι που το καταλαβαίνουν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ, ή και ποτέ...

    Καλή επιστροφή στην πραγματικότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξέρω πως μόνοι μας βοηθάμε τον εαυτό μας. Απλά κάποιες φορές μπορεί να χρειαζόμαστε ένα σπρώξιμο για να καταλάβουμε πως έχουμε κάνει μαλακία και δεν εννοώ στον ερωτικό τομέα αποκλειστικά (αυτό ίσως είναι το λιγότερο) αλλά γενικά στη ζωή.

    Και αν θες να σου πώ, εγώ είχα φτιάξει τα τελευταία χρόνια ένα πολύ ωραίο σενάριο για τη ζωή μου και ήμουν και πολύ σίγουρος για την ποιότητα και την έκβασή του και το happy end του και όλα.

    Και ξαφνικά συνειδητοποιώ πως κάποιες από τις πτυχές αυτού του σεναρίου (άλλες μεγαλύτερης και άλλες μικρότερης σημασίας) υπήρξαν αποτέλεσμα αδυναμίας και ατολμίας διότι κοινώς δεν είχα τα αρχίδια να κάνω καλύτερες ή να παλέψω για κάτι περισσότερο....

    Και γιατί όλο αυτό τώρα??? ίσως γιατί είναι η πρώτη φορά που κάθισα και σκέφτηκα τη ζωή μου και για τη ζωή μου σε βάθος χρόνου (μπρός και πίσω). Και σκέφτομαι πως είναι πλέον καιρός να τη βγάλω από τον αυτόματο πιλότο γιατί τα συγκλονιστικότερα σημεία μιας πτήσης είναι κατά τη γνώμη μου η προσγείωση και η απογείωση και αυτά με τον αυτόματο δεν γίνονται.

    Κατα μία έννοια, αυτές οι γιορτές ήταν οι χειρότερες που πέρασα αφού αν και βγήκα περισσότερο απο κάθε άλλη φορά, μελαγχόλησα και περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Από την άλλη ίσως αποδειχθούν και οι καλύτερες αφού σκέφτηκα περισσότερο από κάθε άλλη φορά.

    Ελπίζω μόνο η ρουτίνα της ζωής μου από τη Δευτέρα να μην με εγκλωβίσει πάλι στις παλιές μου επιλογές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και για μένα πλησιάζει απειλιτικά η εξεταστική και πρέπει να αρχίσω να στρώνομαι αλλά που....

    Καλή Δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ώστε το έχω λές??? Για να δούμε. Ελπίζω μόνο να δείξω περισσότερη αποφασιστικότητα από ότι στην αλλαγή λάμπας του δωματίου μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. revqueer καλό κουράγιο και σε σένα. Αν επιτρέπετε ποιά σχολή κάνεις???? Τελειώνεις ή θες πολύ ακόμη????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι έκτο έτος σε μια σχολή και θέλω 12 μαθήματα για πτυχίο...

    Σορρυ αλλά δε θέλω να γράψω ποια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιστεύω πως στην τελική είμαστε εντελώς μόνοι σε αυτόν τον κόσμο. Κατ' ουσίαν δηλαδή.
    Ποτέ κανείς δεν μπορεί να μοιραστεί τη χαρά σου ή τη λύπη σου, στην έκταση που τη βιώνεις εσύ.
    Και η μοναξά που ένιωσες νομίζω είναι και μια συνειδητοποίηση, οπότε μάλλον είσαι από τους τυχερούς.
    Εγώ πιστεύω στο ταξίδι πολύ περισσότερο από την κατάληξή του, ή μάλλον νομίζω πως το απολαμβάνω πολύ περισσότερο...
    Και κάτι τελευταίο. Τα όνειρα υπάρχουν και για να αλλάζουν. Δεν είναι κακό να αλλάζουμε τα όνειρα μας, κακό είναι να μην... έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. revqueer
    δε ρώτησα για να γίνω αδιάκριτος και 1000 συγνώμη αν έγινα. Αντε καλή σου επιτυχία κι εσένα. Πάνω κάτω στα ίδια είμαστε φιλαράκι.

    Gloriana
    Αισιόδοξη σε κόβω φιλενάδα....(και είμαι σίγουρος θα μου απαντήσεις "ρεαλίστρια")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χμου
    Στρώσου τώρα και μην κολλάς σε τπτ. Οι στόχοι και τα όνειρα είναι ο πιο δυνατός κινητήριος μοχλός των τυχών μας. Κάνε όνειρα, πάλεψέ τα. Ο Νίτσε είχε πει: "Αν διαλέξεις τη δουλειά που πραγματικά σου αρέσει, δε θα δουλέψεις ποτέ". Αν όντως το έχεις κάνει, απλά άκου την ψυχή σου και συγκέντρωσε τις δυνάμεις σου

    Καλή Χρονιά να ευχηθώ με Υγεία και Πείσμα για όσα γουστάρεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εντολή γιατρού που λένε???
    Να σαι καλά φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @petrito zezus
    εγώ ανάλογα την δουλειά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε κι εσύ μερικά μπετά, μπορείς :)

ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

Related Posts with Thumbnails